Social Icons

Pages

Monday 4 March 2013

ADA JUGAK BLOGER UMNO DOK SPIN

Kita semua sedang bersedih dengan gugurnya 8 perwira negara dalam insiden pencerobohan Lahad Datu oleh pengganas dari Sulu. Semua ahli politik terutama yang beragama Islam mengambil kata sepakat mengutuk serangan yang mencabar kedaulatan negara. Samada PAS mahupun UMNO masing-masing memahami dan meletakkan diri mereka ditempat keluarga perwira yang terkorban. Namun pendirian PAS yang mengambil pendekatan berdiam diri telah disalah ertikan dan di Spin oleh blogger yang teruja mempolitikkan isu ini dengan harapan berlaku pertelingkahan antara dua Parti ISLAM ini. Seperti yang dipostkan oleh bloger ni..


PAS nampaknya membisu seribu bahasa seolah-olah tak tau apa-apa yang berlaku di Sabah. Tapi lidah haramjadah PAS iaitu Harakahdaily mahu memfitnah Perdana Menteri dengan mengaitkannya dengan pencerobohan pengganas dari Filipina.

Yang serang tu Kiram 111, tapi pi letak gambar Najib dengan Esmail Kiram 11 tu buat ape ek? Tak tau beza ke 11 dan 111??

Buat bloogger yang ghairah mengupdate status di Sabah, tolong konsisten dengan apa yang ada tulis.jangan main terlalu banyak politik disini. Jangan laga-lagakan rakyat Malaysia..

No comments:

Post a Comment